دانلود سریال جیران

همانطور که اشاره کردیم سریال جیران حول محور زندگی ناصرالدین شاه قاجار می گذرد. دانلود سریال جیران این اثر مربوط به دوران پس از مرگ شاهزاده کبیر و حوادثی است که برای این پادشاه پیش آمده است. البته لازم به ذکر است که این سریال منبع تاریخی دارد و اتفاقات آن بر اساس واقعیات نوشته شده است. به طور کلی سریال جیران حول محور عشق ناصرالدین شاه قاجار به یکی از زنان حرمسرای خود به نام جیران می چرخد. جیران در واقع نام خدیجه خانم تجریشی یا فروغ سلطانه است. او اولین مرد ثروتمند ناصرالدین شاه بود و ابتدا برای یادگیری رقص به دربار ناصرالدین شاه رفت. اما شاه در همان نگاه اول عاشق او شد و به خاطر چشمان درشتش نام همسایه اش را به نام او گذاشت. او از نظر ظاهر و رفتار با تمام زنان حرمسرا متفاوت بود و میل زیادی به سواری و شکار داشت. طبق روایات، او هنگام شکار کفش و لباس مردانه می پوشید و بسیار ماهر بود. همین موضوع باعث شد این سریال از نظر ماهیت و تا حدودی شبیه به سریال حرم سلطان باشد.د

 دانلود جیران قسمت 1 در خلاصه تاریخچه این سریال آمده است: «این اثر سبک جدیدی دارد و در خلاصه تاریخچه اینگونه آمده است: سریال جیران زنهار را که سبک و فرم خود را از دست داده است، مختصرا گوش کنید. واقعیت مباح و آمیخته بخشی از کابوس هاست و سهم سلطان از تخت طاووس و برنامه کریم خان برای بازگرداندن تاج شاهی کجاست؟ما چه نمی دانیم شمشیر کم نظیر انتقام خرابکاران کجاست کشور در بحران است.و شاهزاده بزرگی در آرامگاه می خوابد.قلعه را می خواهد پناهگاهش باشد.هیچ قدرتی برای انسان قدرتمندتر از عشق نیست.همه جا فریاد بزنید:مردم!«دیروز پادشاه شما عاشق شد نزدیک تجریش است.

 

بازیگران

سریال جیران به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی شناخته می شود که طرفداران زیادی دارد. این نمایشنامه به نوبه خود بازیگران برجسته زیادی دارد که آن را از دیگران متمایز می کند. در این نمایش قرار است بهرام رادان نقش ناصرالدین شاه را بازی کند. پیش از این قرار بود او در سریال شهرزاده نقش گوباد را بازی کند که به دلایلی این امکان فراهم نشد. اکنون یکی از نقش های خود را در این نمایش بازی خواهید کرد. پریناز ایزدار (کجار)، میریلا زری (در نقش مهدعلیا)، بابک حمیدان (میلیجک)، امیر جعفری (در نقش میرزا آقاخان نوری)، مهدی پاکدل (سلمان) و امیرحسین فتحی (سیاوش) از او پیشی خواهند گرفت. بازی نقش البته قرار است بازیگران دیگری نیز در کنار این افراد حضور داشته باشند. این موضوع داستان را جذاب تر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید